Drie Online Open Dagen Universiteit Leiden

Wie is de opdrachtgever?

Universiteit Leiden.

Équipe kreeg deze opdracht?

Ontwerp, creëer en organiseer een online programma van 3 dagen met 22 studio’s in Leiden en Den Haag voor de Master en Bachelor Online Open Dagen waar alle verschillende opleidingen hun toekomstige studenten kunnen informeren en inspireren op een online platform. Wees de spin in het web tussen alle betrokken partijen, waaronder de interne stakeholders van Universiteit Leiden (faculteiten, opleidingen, afdelingen ICT en facilitair) en de externe stakeholders zoals AV-partij, styling & decor-bedrijven, leverancier van het online platform, de diverse locaties & cateraars.

Équipe produceerde en organiseerde

Een succesvol online event:

  • 3 Maanden voorbereiding
  • Bijna 400 live streams over 3 dagen
  • Meer dan 10.000 aanmeldingen
  • Meer dan 10.000 online bezoekers
  • 22 volledig ingerichte studio’s met decor en techniek, gebouwd op 3 locaties in 2 Leiden en Den Haag
  • 600 bezoekers op locatie
  • 40 werkstudenten
  • 375 vegetarische lunches
  • 57 diners
  • Voor 600 gasten koffie & thee
  • Ontelbaar veel snoepjes, chocolaatjes, donuts, popcorn en minstens zoveel appels, bananen & kiwi’s
  • 25 man technici
  • 5 kilometer bekabeling
  • 50 Dome camera’s
  • 150 LED spots
  • 60 LED Softboxen
  • 80 Microfoons
  • 22 video mixers

Équipe nam de organisatie van de Online Open Dagen voor alle Bachelor en Master opleidingen volledig uit onze handen. “It's all about the details” is hen op het lijf geschreven; alles was tot in finesse geregeld en georganiseerd!

Frank Parlevliet & Simone KatierMarketingadviseur Universiteit Leiden