ALV van Fleuroselect van offline naar virtueel. Een professionele aanpak voor de besluitvorming van deze vereniging.

Wie is de opdrachtgever?

Fleuroselect is een internationale organisatie voor de sierteeltindustrie. Hun voornaamste doel is testen, beschermen en promoten van nieuwe pot-en perk planten.

Équipe kreeg deze opdracht

Organiseer een professionele Algemene Leden Vergadering waarbij onze internationaal leden kunnen deelnemen aan onze jaarlijkse ALV. Een ALV waar ook belangrijke besluitvorming genomen kan worden en leden de mogelijkheid krijgen om hun stem uit te brengen.

Équipe produceerde en organiseerde

Een ALV bij Floralis in Lisse,  hartje bloemenstreek, een eigen studio bouwde. Met alle techniek ter plaatste (licht en geluid) werd er een decor gecreëerd met bloemen en planten van leden van Fleuroselect. Tijdens de ALV kregen leden de kans om hun stem uit te brengen om tot besluitvorming te komen. Door middel van een Q&A werden live vragen gesteld aan het bestuurd. Als afsluiter een closingnote van trendwatcher Farid Tabarki.

Equipe heeft ons geadviseerd bij het omzetten van onze live events naar online tijdens COVID-19. Onder vakkundige leiding zette zij onze ALV neer.Equipe heeft het vermogen zich snel in te leven in de klant, strategisch mee te denken en te inspireren met nieuwe ideeën. Dankzij hun hands-on ingesteldheid en oog voor detail kunnen zij ook prima de praktische organisatie voor hun rekening nemen.

Ann JennenMarketing en communicatie Manager